Menumenuclose

Opzeggen

U heeft natuurlijk uw persoonlijke redenen om uw overeenkomst bij ENGIE op te zeggen. Daarom geven wij graag het juiste advies voor uw situatie.


Overstappen naar een andere energieleverancier

Natuurlijk bent u als ondernemer altijd op zoek naar de beste deal. Dat begrijpen wij. Neem daarom altijd even contact met ons op als u wilt overstappen naar een andere energieleverancier. 

  •  Wij controleren of het aanbod echt voordelig is in uw situatie.
  •  Wij gaan na of u ons een opzegvergoeding moet betalen.
  •  Wij horen graag wat wij kunnen verbeteren om u als klant te houden.
Neem direct contact op met de Ondernemersdesk. 

phonelink_ring Bel 088 444 66 50 (lokaal tarief).

Persoonlijk adviesgesprek aan tafel

Opzeggen om een andere reden

Soms heeft u een bijzondere of verdrietige reden om uw contract voor zakelijke energie op te zeggen. Dan staan wij u graag persoonlijk te woord. Denk daarbij aan:
  • Beëindigen van het bedrijf
  • Overlijden van de eigenaar
  • Verplaatsen van activiteiten naar het buitenland

Vanzelfsprekend zorgen we ervoor dat de opzegging vlekkeloos verloopt.

phonelink_ring Bel 088 444 66 50 (lokaal tarief).

Chef loopt met gevulde krat

Opzeggen bij verhuizing

Verhuist uw bedrijf naar een nieuwe locatie? Dan komt daar veel bij kijken. Gelukkig verhuist uw energiecontract gewoon met u mee. Dat regelt u gemakkelijk en snel via MijnENGIE. Wij regelen de rest.


Direct naar MijnENGIE

Veelgestelde vragen over opzeggen

Wat is de opzegtermijn bij ENGIE?

Wanneer eindigt mijn overeenkomst?

Brengt ENGIE een boete in rekening als ik opzeg?

Benaderd met een aanbieding?

Natuurlijk bent u als ondernemer liever niet met uw energiecontract bezig. Toch wordt u regelmatig benaderd met aanbiedingen. Wilt u zeker weten of u nog goed zit? Bel ons en we zoeken het meteen voor u uit.

088 444 66 50

closeDeze website maakt gebruikt van cookiesCookies accepteren