Menumenuclose

Alles over uw afrekening over 2018


Een afrekening over 1 januari t/m 31 december

Uw energiezaken zo goed mogelijk regelen. Dat vinden wij vanzelfsprekend. Zeker voor onze zakelijke klanten. Want u steekt uw energie vast liever in uw bedrijf of in andere dingen die u graag doet. Om het u makkelijk te maken, ontvangt u daarom per kalenderjaar een afrekening van ons. Dit maakt het eenvoudiger om deze te verwerken in uw administratie. Wij weten uit ervaring dat de jaarafrekening soms best ingewikkeld is. Daarom hebben wij deze pagina gemaakt. Met meer informatie en antwoorden op vragen die vaak gesteld worden.

Hoe werkt het? 

In januari 2019 ontvangt u uw jaarafrekening. Deze gaat over de periode van 1 januari tot en met 31 december 2018. Bent u korter dan een jaar klant bij ons? Dan gaat uw afrekening over de periode vanaf het moment dat u klant bij ons bent geworden tot het eind van het jaar. 

Heeft u een slimme meter?

Heeft u (nog) geen slimme meter?

Veelgestelde vragen over de jaarafrekening

Wanneer ontvang ik mijn afrekening?

Mijn jaarafrekening gaat over minder dan een jaar, hoe komt dat?

Wat zie ik allemaal op mijn jaarafrekening?

Hoe berekenen jullie mijn termijnbedrag?

Hoe wijzig ik mijn termijnbedrag?

Geld terug of bijbetalen op uw afrekening?

Ondernemersdesk

Liever persoonlijk contact?

Staat uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact op met onze Ondernemersdesk. Deze is op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur bereikbaar via 088 - 444 66 50 (lokaal tarief). Een appje sturen via 06 - 23 457 896 of een bericht via Facebook Messenger @ENGIEenergieNL kan natuurlijk ook!
closeDeze website maakt gebruikt van cookiesCookies accepteren