Menumenuclose

Warmte van ENGIE

Informatie voor klanten

Wat kunnen we voor u doen?

Bent u klant van ENGIE en bent u op zoek naar meer informatie? Via onderstaande blokken kunt u eenvoudig navigeren naar bijvoorbeeld MijnENGIE, de veelgestelde vragen of het afmeldformulier.

Kunt u iets niet vinden of heeft u nog een vraag? Onze Warmtedesk helpt u graag. Op werkdagen zijn wij tussen 08:00 en 18:00 uur bereikbaar via 088 - 444 66 00 (kies voor optie 2). Bij storing zijn wij uiteraard 24/7 bereikbaar. U kunt ons ook een e-mail sturen via wkovragen.nl@engie.com

MijnENGIE

Uw termijnbedrag of andere gegevens wijzigen? U regelt het eenvoudig zelf in MijnENGIE.

Veelgestelde vragen

Veel vragen over Warmte van ENGIE hebben we al voor u beantwoord. U vindt de veelgestelde vragen via de link.

Meterstanden

Heeft u geen slimme meter? Dan moet u handmatig uw meterstanden aan ons doorgeven.

Bekijk uw locatie

Op de pagina voor uw locatie vindt u informatie die specifiek voor uw locatie geldt, zoals tariefbladen en voorwaarden.

Is er storing?

Via de link vindt u actuele informatie over werkzaamheden en storingen. Ook kunt u hier zelf een storing melden.

Afmelden

Gaat u verhuizen? Vergeet dan niet om u af te melden voor Warmte van ENGIE. Dat kan via deze link.