Menumenuclose

Uw aanmelding annuleren

Aanmelding annuleren

Wat jammer dat u toch twijfelt aan uw keuze voor ENGIE. Wij vinden het belangrijk dat u écht blij bent met uw nieuwe energiecontract, daarom heeft u bij ons altijd 14 dagen bedenktijd. Op deze pagina leest u wat u kunt doen bij twijfel.

Tijd om rustig na te denken

Tot 14 kalenderdagen na het ontvangen van de bevestiging van uw contract kunt u uw overstap naar ons annuleren. U heeft dus altijd de tijd om rustig over uw beslissing na te denken. Annuleert u uw overeenkomst? Dan gaat uw overstap naar ENGIE niet door en blijft u bij uw huidige energieleverancier. De bevestiging van uw contract ontvangt u binnen een week na uw aanmelding per post of per e-mail. U herkent hem aan het klantnummer beginnend met letter K gevolgd door cijfers (bijvoorbeeld K00123456). 

Klantenservice ENGIE

Heeft u twijfels?

Klanten waarderen ons gemiddeld met een 8,4, dus twijfelen is niet nodig. Mocht u toch niet zeker zijn van uw keuze, neem dan even contact op met een van onze collega’s van de klantenservice. Zij nemen graag de tijd om de overeenkomst met u door te nemen, leggen uit wat de overstap voor u betekent en kijken of er een aanbod is dat beter bij u past. Onze klantenservice is op werkdagen van 8.00 uur tot 18.00 uur bereikbaar via 088 444 66 22.

Liever direct annuleren?

Weet u zeker dat uw nieuwe overeenkomst niet bij u past? Geen probleem. U kunt uw overeenkomst eenvoudig telefonischvia het online formulier of via het Modelformulier annuleren. Geeft u uw annulering binnen 14 dagen na het ontvangen van de bevestiging van uw contract aan ons door, dan verwerken wij deze altijd en zorgen we dat u klant blijft bij uw huidige leverancier. Natuurlijk laten wij het u weten als we meer informatie nodig hebben én ontvangt u bericht zodra uw annulering is verwerkt.

Goed om te weten
: uw annulering kan het snelst verwerkt worden als wij uw klantnummer hebben. Wij raden u daarom aan te wachten met annuleren tot u van ons de contractbevestiging met uw klantnummer heeft ontvangen.

  Bel onze klantenservice

Veelgestelde vragen over het annuleringsproces

Wat gebeurt er nadat ik mijn annulering heb doorgegeven?

Ik heb mijn contract geannuleerd, maar krijg toch een bevestiging van het contract. Hoe kan dit?

Ik heb contract afgesloten via een tussenpartij en daar mijn annulering doorgegeven. Gaat dit goed?

Mijn bedenktijd is voorbij, maar ik wil toch geen klant bij jullie worden. Wat moet ik nu doen?