ENGIE complimenten en klachten

Welk cijfer zou u ENGIE geven?

Gemiddelde beoordeling van klanten ENGIE Onze klanten beoordelen ons gemiddeld met een 8,5 . Een mooie score, maar we willen meer. Ons doel: een 10! Wij horen het dus graag als u blij met ons bent, maar ook als u niet tevreden bent. Complimenten én klachten zijn hartstikke welkom! Zo weten wij wat we moeten blijven doen en wat beter kan. Niet alleen voor u, maar voor alle klanten. Alvast bedankt voor uw compliment of klacht!

Klant van ENGIE met een compliment? Superleuk om te horen!

Iedere dag zijn we bezig met uw energiezaken en werken we aan het verbeteren van onze service. Wij vinden het dus erg leuk om te horen dat u blij met ons bent. Dat bewijst namelijk dat wij met de juiste dingen bezig zijn. En daar krijgen wij positieve energie van!

Maak ons blij met een compliment

Klant van ENGIE met klachten? Die lossen wij op!

Wij doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen en staan altijd voor u klaar. Toch kan het gebeuren dat u zich niet geholpen voelt of dat iets anders is gegaan dan u had verwacht. Laat het ons weten. Dan lossen we het snel samen op! 

De collega’s van onze Klantenservice doen er alles aan om uw klacht goed én snel af te handelen. Het is wel belangrijk dat wij de juiste informatie hebben en precies weten waar u klacht over gaat. En we willen graag weten hoe wij contact met u kunnen opnemen om u op de hoogte te houden. Als klant kunt u uw klacht online doorgeven. Liever persoonlijk contact? Bel ons dan op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur via 088 444 66 66 (lokaal tarief).

Geef uw klacht aan ons door

Wij handelen uw klachten juist af!

Wat doet ENGIE met klachten?

Met alle klachten over ENGIE die bij ons binnenkomen, gaan wij aan de slag. We registreren ze en bekijken hoe ze opgelost kunnen worden. Veel klachten lossen we direct op, maar soms hebben we iets meer tijd nodig. We zorgen er echter altijd voor dat uw klacht binnen 2 weken afgehandeld is.

Heeft ENGIE uw klachten niet opgelost of bent u niet tevreden met de oplossing?

Wij zijn pas blij als u écht tevreden bent en niet met een vervelend gevoel blijft zitten. Daarom hoort de manager van onze klantenservice, Peter van Dijk, het heel graag als uw klacht niet naar tevredenheid is opgelost. Stuur ENGIE uw klachten en wij nemen contact met u op om tot een oplossing te komen.

ENGIE Nederland Retail
t.a.v. Peter van Dijk
Postbus 10087
8000 GB Zwolle


Omdat wij uitstekende kwaliteit en service zo belangrijk vinden, is ENGIE ook aangesloten bij de Geschillencommissie Energie. Dit is een externe en onafhankelijke instantie die een bindende uitspraak doet over de klacht als wij er samen niet uitkomen. Als u vindt dat wij uw klacht niet naar tevredenheid hebben opgelost, kunt u uw klacht ook aanhangig maken bij de Geschillencommissie.

Deze website maakt gebruikt van cookies.  Cookies accepteren