ENGIE ervaringen

Ontdek wat onze klanten vinden

Wilt u graag weten wat de ervaringen zijn van klanten van ENGIE? Dat snappen wij heel goed. Wij delen ze daarom graag met u. 

Gemiddelde beoordeling van klanten ENGIEIedere dag werken hard we aan het verbeteren van onze service. En dat werpt zijn vruchten af! Gemiddeld worden we al beoordeeld met een 8,5. Het bewijs dat we (meestal) doen wat we beloven: écht aandacht hebben voor uw energie. Maar we zijn nog niet tevreden, ons doel is namelijk een 10! Daarom zijn wij blij dat onze klanten delen wat ze van ons vinden. Zo weten wij wat we vooral moeten blijven doen voor onze klanten en wat beter anders kan. Lees zelf iedere ENGIE review op uw gemak door. 

Ervaringen uit eerste hand   ENGIE klantbeoordelingen via The Feedback Company

  • 8,5
    Gemiddeld cijfer
  • 97%
    Beveelt ons aan
  • 1472+
    Klantbeoordelingen
  • 100%
    Groene stroom
2.5Matig
13-05-2017 Beoordeling
Onze ervaring met ENGIE is uitstekend. Hebben dus geen klachten. DUS "ga zo door
  • Score voor ENGIE: 2.5/5
  • Beveelt u dit bedrijf aan? Ja
3.5Goed
11-05-2017 Beoordeling
Goede telefonische contacten behulpzaam en kundige mensen gesproken.
  • Score voor ENGIE: 3.5/5
  • Beveelt u dit bedrijf aan? Ja

Kloppen de ENGIE ervaringen wel? Onze prijzenkast! 

Onze prijzenkastEr staan al een aantal prijzen op onze plank. En daar zijn we stiekem best trots op. Ook deze bewijzen namelijk dat wij doen wat we beloven en hard op weg zijn naar die 10! 

Het onafhankelijke klantbeoordelingenplatform Opiness heeft ons een ‘Certificate of Excellence’ uitgereikt. Met het cijfer 8.7 wordt ENGIE ruimschoots beter beoordeeld dan de andere leveranciers. In 2016 riep Gaslicht.com ons uit tot de 2e meest klantvriendelijkste energieleverancier van Nederland! Wij krijgen een 7.6 voor onze prijsstelling, facturering, het overstapproces, dienstverlening, klantenservice, duurzaamheid en klachtafhandeling. 

reviews over ENGIE

Uw ENGIE review met ons delen?

Heel graag! We zijn heel benieuwd wat u van ons vindt. Als u blij met ons bent, maar ook als u zich niet geholpen voelt of als iets anders is gegaan dan u had verwacht.  Laat het ons weten, dan lossen we het samen op. 

deel uw klacht of compliment
Ook interessant22 mei 2017

Persoonlijke aandacht in de zoefzoef-maatschappij

Verdwijnt persoonlijke klantenservice naar de achtergrond? Lees verder
Ook interessant26 april 2017

Wanneer is stroom groen? Wij leggen het graag uit

Groene stroom is in. En dat is niet zo gek, want het is beter voor het milieu en draagt bij aan een duurzamere wereld. Een wereld Lees verder
Ook interessant3 april 2017

Gratis app levert mij jaarlijks 60 euro op

Veel apps die ik installeer op mijn telefoon, gebruik ik maar even. En ik ben niet de enige. De gemiddelde gebruikersduur Lees verder
Deze website maakt gebruikt van cookies.  Cookies accepteren