ENGIE Klantenservice

Boordevol energie voor u

Uw energie steken in leuke dingen, dat doet u natuurlijk het liefst! En het regelen van energiezaken hoort daar vast niet bij. Daarom maken wij het regelen van uw energiezaken makkelijk. Zo vindt u antwoorden op veelgestelde vragen hier en kunt u veel regelen via MijnENGIE of de ENGIE-app. Waar en wanneer u maar wilt, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Spreekt u de ENGIE klantenservice toch liever persoonlijk? Bel ons dan gerust. 

Waar gaat uw vraag over?

account_circle

Regel het in MijnENGIE
Snel uw contract en betalingen inzien en het termijnbedrag aanpassen.
Naar MijnENGIE

smartphone

Ontdek de ENGIE-app
Altijd inzicht in uw energiezaken en verbruik op uw smartphone of tablet.
Meer informatie

rate_review

Gemiddelde beoordeling
Onze klanten beoordelen onze service gemiddeld met een 8,5!
Lees reviews

Contact

Telefoonnummer klantenservice
088 444 66 66
Maandag t/m vrijdag | 08:00 - 18:00 uur | lokaal tarief

Storing gas en/of stroom
0800 9009
24 uur per dag, 7 dagen per week | gratis

 

   ENGIE luistert graag naar u!
   Contactformulier
   Klachten en complimenten
   Ideeën en suggesties

 

Adres
ENGIE Nederland Retail bv
Postbus 10087
8000 GB Zwolle

Ook interessant14 november 2017

Uw energieverbruik, het weer en ENGIE (november 2017)

Onze collega Eddo vertelt in deze video weer wat het weer van de afgelopen maanden heeft betekent voor uw verbruik. Lees verder
Ook interessant22 mei 2017

Persoonlijke aandacht in de zoefzoef-maatschappij

Verdwijnt persoonlijke klantenservice naar de achtergrond? Lees verder
Ook interessant26 april 2017

Wanneer is stroom groen? Wij leggen het graag uit

Groene stroom is in. En dat is niet zo gek, want het is beter voor het milieu en draagt bij aan een duurzamere wereld. Een wereld Lees verder
Deze website maakt gebruikt van cookies.  Cookies accepteren