Menumenuclose

Een goede klantenservice staat centraal!

Door , op donderdag

Vanaf 1 februari helpen we klanten online eenvoudiger, overzichtelijker én sneller. Voor veel onderwerpen kunt u 24/7 terecht op onze website. U vindt zo steeds sneller antwoorden op hun vragen.

Op de pagina klantenservice stelt u eenvoudig uw vraag. Onze virtuele assistent geeft antwoorden op de meest gestelde vragen. En weet ze het antwoord even niet, dan kunt u op verschillende manieren contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u zelf steeds meer zelf regelen via de ENGIE app en de MijnENGIE-omgeving.

Zelf uw energiezaken regelen? Dat kan via MijnENGIE

Wilt u meer weten over uw contract óf uw verbruik of wilt u iets wijzigen? Iedere klant heeft een persoonlijke pagina in MijnENGIE. Hier vindt u alles over uw energie en regelt u zelf uw energiezaken! 24 uur per dag, 7 dagen in de week. Handig toch?  

Heeft u nog geen account? Dat is zo geregeld! Een account is binnen 1 minuut aangemaakt. Het enige wat u nodig heeft is uw klantnummer, postcode en huisnummer. Uw klantnummer vindt u bovenin de brieven en e-mails die u van ons ontvangt. En komt u er niet uit? Dan helpen we u graag verder.

24/7 inzicht in uw verbruik? Gebruik de ENGIE app

Met de ENGIE app krijgt u meer inzicht en kunt u bewuster worden van uw energieverbruik. In duidelijke grafieken ziet u hoe het staat met uw verbruik, de kosten en of uw termijnbedrag nog wel bij u past. U ziet precies hoeveel u per jaar, maand en dag verbruikt. Heeft u een slimme meter? Dan ziet u het verbruik zelfs per uur. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Heeft u een MijnENGIE-account aangemaakt? Dan kunt u ook gebruikmaken van de ENGIE app.  

Komt u er niet uit? Neem dan contact met ons op

U vindt online op de pagina klantenservice steeds beter antwoord op uw vraag. Voor de ingewikkelde vragen kunt u natuurlijk gerust contact met ons opnemen. Dit kan via telefoon, e-mail maar nu ook via chat en via een terugbelverzoek. 

Het chatten is een nieuwe ervaring voor onze medewerkers. Volgens Iris, één van onze klantenservice medewerkers, was het wel even wennen. "Maar het is heel persoonlijk en het voordeel van de chat is dat er bijlagen verstuurd kunnen worden via de chat. Zo kunnen we heel eenvoudig met de klant meekijken of kunnen we klanten meer informatie toesturen. En wat ik vooral leuk vind is dat chatten voor iedereen is. Laatst chatte ik met een klant van 80 jaar. Hoe leuk is dat!"

Zo werken we iedere dag hard aan het verbeteren van onze service. 

closeDeze website maakt gebruikt van cookiesCookies accepteren