Menumenuclose

Persoonlijke aandacht in de zoefzoef-maatschappij

Door , op maandag
Over service valt veel te zeggen en iedereen verstaat hier wat anders onder. Het is vaak afhankelijk van persoonlijke behoeften. Een jonge meid van 21 met een druk leven zal andere eisen stellen aan service dan een vrouw van 73 met veel vrije tijd. Toch is er één ding waarvan ik zeker weet dat iedereen dit noemt (en anders wel stiekem denkt) als je vraagt naar de definitie van service. Namelijk: persoonlijke aandacht.

Meer zelf regelen
We leven in een tijd waarin onafhankelijkheid, zelfvoorziening en snelheid de boventoon voeren. We willen alles zelf kunnen regelen en het liefst supersnel. Ook ENGIE biedt klanten steeds meer digitale mogelijkheden om energiezaken zelf te regelen. Op deze manier kunnen we u beter helpen en sneller van dienst zijn. En dat is toch iets waar iedere klant waarde aan hecht.

Snel, sneller, snelst
Ik ben zelf geen digitale voorloper, maar loop ook niet hopeloos achter de feiten aan. Ik vind de ontwikkelingen verbazingwekkend, dat vooral, maar ook erg goed. We moeten meegaan met deze ontwikkelingen, want anders wordt het een uitdaging om te gedijen in deze zoefzoef-maatschappij en quickfixeconomie.  Voor de "digitalo's" werken wij iedere dag weer aan het optimaliseren van onze online omgeving, onze ENGIE-app en andere digitale innovaties. 

Snelheid met een persoonlijke touch
Sommige mensen vinden het lastig om in de digitale wereld hun weg te vinden. Die verdwalen al snel en ervaren de mogelijkheden die wij online bieden eerder als last dan als lust. Voor deze mensen zullen wij altijd persoonlijk bereikbaar blijven, voor de grootste kwestie of het kleinste verzoek. Ik ben blij dat het zo kan, dat wij beide partijen service kunnen verlenen.

Verantwoordelijkheidsgevoel

Als u toch eens achter de schermen kon kijken. Ons klantcontact is beslist geen lopendebandwerk aan de hand van een lijstje met regels en een belscript. Want of u het gelooft of niet, we voelen ons bijzonder verantwoordelijk voor onze klanten en vinden het telefonische gesprek dan ook een belangrijk onderdeel van ons werk. Wij zijn er om u te helpen!

Onze klantenservicebrouwerij
Ik zie het iedere dag weer om mij heen: het leven in onze klantenservicebrouwerij. We luisteren naar onze klanten en proberen ons zoveel mogelijk in te leven in de situatie. We zijn betrokken, zetten ons in waar we kunnen en lopen heel graag wat harder voor onze klanten. Onze klantenservice is eigenlijk één brok emotie...we zijn werkelijk waar net mensen! Het komt regelmatig voor dat we met tranen in onze ogen naar een klant luisteren, omdat deze zich in een verdrietige situatie bevindt. Of dat we dubbel liggen van het lachen omdat het zo'n leuk gesprek is. Om deze redenen is en blijft persoonlijk contact een must! Althans, dat is mijn "persoonlijke" mening :-) 

Wij houden van contact
Ik hoop dat u er net zo over denkt, maar dat u ook naar behoefte gebruik maakt van onze snelle en handige digitale diensten. Dat u hierin uw eigen weg kunt vinden, een weg die u past, waarbij u het beste geholpen bent als klant. En mocht u uzelf prima redden zonder ons medewerkers klantenservice, dan hoop ik toch stiekem dat u heeeeeel af en toe even uw telefoon pakt en ons nummer belt. Dan kunnen we naar u luisteren, met u meeleven of (en dat doen we natuurlijk het liefst) met u lachen. 

Alvast hartelijk dank:-)
closeDeze website maakt gebruikt van cookiesCookies accepteren