Menumenuclose

Veelgestelde vragen over de ENGIE app

Met welke gegevens kan ik inloggen?

Is het gebruik van de app gratis?

Welke tarieven worden gebruikt bij het berekenen van de verbruikskosten?

Ik heb meerdere adressen, welke verbruiksdata wordt getoond?

Welke kosten worden meegerekend?

Waar gebruiken jullie mijn gegevens voor?

Binnenkort is ENGIE niet meer mijn leverancier, kan ik de app blijven gebruiken?

Veelgestelde vragen voor als u een slimme meter heeft

Hoe lang duurt het voordat ik mijn gegevens kan inzien?

Is het ophalen van mijn meterdata gratis?

Kan ik mijn mandaat weer intrekken?

Ik ben verhuisd en zie geen data meer. Wat moet ik doen?

Veelgestelde vragen voor als u een gewone meter heeft

Kan ik een herinnering ontvangen voor het invoeren van de meterstanden?

Ik heb verkeerde meterstanden doorgevoerd, wat nu?

Hoe kan ENGIE mijn verbruik per maand weten na 1 keer mijn meterstanden te hebben ingevoerd?

Ik zie in de app andere benamingen voor de bron van de meterstanden, klopt dat?

closeDeze website maakt gebruikt van cookiesCookies accepteren