Menumenuclose

Terug naar de app pagina

Veelgestelde vragen over de ENGIE app

Met welke gegevens kan ik inloggen

De app geeft aan dat de inloggegevens niet juist zijn. Wat is er aan de hand?

Is het gebruik van de app gratis?

Als ik bedragen optel zie ik een cent verschil, hoe kan dat?

Welke tarieven worden gebruikt bij het berekenen van de verbruikskosten?

Ik heb meerdere adressen, welke verbruiksdata wordt getoond?

Welke kosten worden meegerekend?

Waarom zie ik in de app een ander verbruik dan op mijn jaarafrekening?

Waar gebruiken jullie mijn gegevens voor?

Binnenkort is ENGIE niet meer mijn leverancier, kan ik de app blijven gebruiken?

Veelgestelde vragen voor als u een slimme meter heeft

Hoe lang duurt het voordat ik mijn gegevens kan inzien?

Is het ophalen van mijn meterdata gratis?

Ik zie alleen gegevens van mijn elektriciteitsverbruik, hoe kan dat?

Waarom zie ik geen verbruiksgegevens?

Kan ik mijn mandaat weer intrekken?

Ik ben verhuisd en zie geen data meer. Wat moet ik doen?

Veelgestelde vragen voor als u een gewone meter heeft

Ik zie geen data, hoe kan dat?

Ik zie geen data van eerdere jaren, hoe kan dat?

Kan ik een herinnering ontvangen voor het invoeren van de meterstanden?

Ik heb verkeerde meterstanden doorgevoerd, wat nu?

Hoe kan ENGIE mijn verbruik per maand weten na 1 keer mijn meterstanden te hebben ingevoerd?

Ik heb ooit via MijnENGIE standen ingevoerd, maar zie in de app geen grafiek, hoe kan dat?

Ik zie in de app andere benamingen voor de bron van de meterstanden, klopt dat?

Terug naar de app pagina

closeDeze website maakt gebruikt van cookiesCookies accepteren