Menumenuclose

ENGIE's gratis slimme meter app

Altijd en overal grip op uw energieverbruik

Ontdek de ENGIE-app

Meer dan 60.000 klanten gebruiken hem al. En dat is niet voor niets. De slimme meter app van ENGIE maakt het u makkelijk. Hierdoor houdt u energie over. Letterlijk en figuurlijk. Hij is namelijk heel plezierig in gebruik en u ziet heel eenvoudig waar u kunt besparen.

Met de ENGIE App heeft u altijd grip op uw energie. In duidelijke grafieken ziet u hoe het staat met uw verbruik, de kosten en of uw termijnbedrag nog wel bij u past. U ziet precies hoeveel u per jaar, maand en dag verbruikt. Heeft u een slimme meter? Dan ziet u het verbruik zelfs per uur. Zo weet u precies waar u aan toe bent.

 

  • Inzicht in uw verbruik
  • Vergelijk met anderen
  • Vergelijk met vorige jaren
  • Termijnbedragcheck
  • Zelf energiezaken regelen
  • Stel vragen aan de chatbot

Benieuwd geworden naar onze app? Download hem dan snel. U doet dit eenvoudig in de App Store of op Google Play.

ENGIE app

ENGIE app

mobile_friendly

Download de ENGIE-app
In de App store voor iOS of op Google Play voor Android smartphones.

live_help

Veelgestelde vragen
Heeft u een vraag over de app? Bekijk de veelgestelde vragen.

warning

Probleem met de app?
Oplossingen voor vaker voorkomende problemen met de ENGIE-app.

Zit u nog goed met uw termijnbedragen?

Benieuwd of uw termijnbedrag nog wel bij u past? Met de app kunt u zien of uw verbruik uitkomt met wat u betaalt. Zo weet u precies waar u en toe bent en komt u bij uw jaarafrekening niet voor onplezierige verrassingen te staan.

Uw gegevens wijzigen

Ook dat kan met de slimme meter app! Via de app wijzigt u uw gegevens eenvoudig in MijnENGIE. Makkelijk toch? Zo wijzigt u bijvoorbeeld in no time uw termijnbedrag, contactgegevens of geeft u snel uw verhuizing door. 

Help ons de app verbeteren

Wij vragen u ons te helpen de gratis slimme meter app steeds beter te maken! Heeft u opmerkingen of verbeterpunten voor de app? Laat het ons dan weten door feedback te geven in de app. Zo werken wij continu, samen met u, aan de energie van morgen!

Veelgestelde vragen over de ENGIE-app

Heeft u een vraag over de app? Dan vindt u het antwoord wellicht bij de veelgestelde vragen. Heeft u een (technisch) probleem met de slimme meter app? Neem dan eens een kijkje bij oplossingen voor vaker voorkomende problemen met de ENGIE-app.

Met welke gegevens kan ik inloggen?

Is het gebruik van de app gratis?

Welke tarieven worden gebruikt bij het berekenen van de verbruikskosten?

Welke kosten worden meegerekend?

Ik heb meerdere adressen, welke verbruiksdata wordt getoond?

Waar gebruiken jullie mijn gegevens voor?

Binnenkort is ENGIE niet meer mijn leverancier, kan ik de app blijven gebruiken?

Kan ik een herinnering ontvangen voor het invoeren van de meterstanden?

Hoe lang duurt het voordat ik mijn gegevens kan inzien?

Ik heb verkeerde meterstanden doorgevoerd, wat nu?

Is het ophalen van mijn meterdata gratis?

Hoe kan ENGIE mijn verbruik per maand weten na 1 keer mijn meterstanden te hebben ingevoerd?

Kan ik mijn mandaat weer intrekken?

Ik zie in de app andere benamingen voor de bron van de meterstanden, klopt dat?

Ik ben verhuisd en zie geen data meer. Wat moet ik doen?