Overstappen naar ENGIE?
Wij helpen u met advies

U wilt met uw bedrijf klant worden bij ENGIE? WIj verwelkomen u graag als nieuwe klant. Scherpe tarieven, goede service en duidelijkheid over energie. Dat vinden wij bij ENGIE vanzelfsprekend. Daarom adviseren wij u uw huidige energiecontract goed na te lezen. Stapt u over voor het einde van de looptijd van uw contract, dan kan uw huidige energieleverancier een boete in rekening brengen. ENGIE helpt u waar mogelijk dit te voorkomen.

Uw contract loopt binnen 1 jaar af

Als uw huidige energiecontract binnen 1 jaar afloopt, kunt u zich direct aanmelden als klant. Wij wachten met uw overstap tot de einddatum van uw contract. Zo helpen wij u voorkomen dat u een boete van uw huidige leverancier krijgt.

bereken direct uw energiekosten

Uw huidige contract loopt langer dan 1 jaar

Eindigt uw huidige energiecontract over meer dan 1 jaar? Stap dan direct over naar ENGIE en profiteer van onze scherpe tarieven. Let op: uw huidige leverancier kan een boete in rekening brengen voor het opzeggen van uw contract. In de voorwaarden van uw huidige leverancier leest u wat zij u hiervoor in rekening mogen brengen.

Onze vergoeding

Brengt uw vorige leverancier een boete in rekening? Dan krijgt u van ons een vergoeding. Wij vergoeden maximaal € 50 per product per niet-uitgediend jaar. Voor ondernemers berekenen energieleveranciers vaak een hogere boete. Dat kan flink oplopen.

Lees meer over boetevergoeding

Wij adviseren u graag

Verwacht u een fikse opzegboete van uw vorige leverancier? Dan adviseren wij u te wachten met uw overstap naar ENGIE. Uiteraard kunt u contact met ons opnemen voor een persoonlijk advies. Bel 088 444 66 70.

terug naar producten en tarieven

Op engie-energie.nl gebruiken we cookies om onze website verbeteren. Bezoekt u onze website, dan gaat u akkoord met deze cookies.

  Cookies accepteren