Wilt u een betalingsregeling treffen?

Heeft u moeite met het betalen van uw jaarafrekening of heeft u een betalingsachterstand? Dan kunnen we samen de mogelijkheden bespreken voor een betalingsregeling. Dat betekent dat u langer over bepaalde betalingen mag doen. In MijnENGIE regelt u dit heel eenvoudig. Of bel 088 444 66 70 om uw mogelijkheden voor een regeling te bespreken.

Direct een betalingsregeling aanvragen

Voorwaarden voor een betalingsregeling

  • Een betalingsregeling wordt u éénmalig aangeboden. Als u zich niet aan de afspraken houdt, krijgt u geen nieuwe regeling.
  • U krijgt maximaal éénmaal per jaar een betalingsregeling.
  • De bedragen van de betalingsregeling dient u zelf over te maken. Op tijd. Voor de betalingsregeling ontvangt u geen acceptgirokaarten.
  • Betaalt u via automatische incasso? Dan heeft u twee mogelijkheden: u maakt de bedragen van de betalingsregeling zelf over of u laat ons de bedragen automatisch van uw rekening afschrijven.
  • Als we in de regeling geen afspraken hebben gemaakt over de maandelijkse termijnbedragen (voorheen voorschot) van de maanden die volgen, dan moet u die intussen blijven overmaken. Ook weer op tijd. Hetzelfde geldt voor jaar- of eindafrekeningen die u krijgt in de periode dat u in een betalingsregeling zit.

Zelf uw maandelijkse termijnbedrag verlaagd?

Als u zelf uw maandelijkse termijnbedrag (voorheen voorschot) heeft verlaagd, dan treffen we geen betalingsregeling voor een bijbetaling op de jaarafrekening of eindafrekening.

Wacht niet te lang

Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Wacht niet te lang. Na meerdere betalingsherinneringen is de kans namelijk kleiner dat u nog een regeling kunt treffen en kunnen extra bijkomende kosten in rekening worden gebracht.

Op engie-energie.nl gebruiken we cookies om onze website verbeteren. Bezoekt u onze website, dan gaat u akkoord met deze cookies.

  Cookies accepteren